Home » , , , , , , » İntikam Benim (2013) izle

İntikam Benim (2013) izle

trdublaj
İntikam Benim (2013)
2013 yılında vizyona giren İntikam Benim filminin yönetmenliğini Niels Arden Oplev yapmıştır. Film IMDB’den 6.6 puan almıştır. Filmde aksiyon sahneleri bolca bulunmaktadır. Filmde yanında çalıştığı adam yüzünden ailesi ölmüştür ve adam da bunun intikamını almak için uğraşmantadır. Patronunun zaaflarını öğrenmeye ve açığını yakalamaya çalışırken, onu başka bir kiralık katilinde öldürmeye çalıştığını öğrenmektedir. Bir bilgiye ulaşır ve Patronunun daha önce birçok insanı öldürdüğünü öğrenir. Patronundan intikam almak isteyen biriyle daha karşılaşır adı Beatrice dir. Beatrice ile birlikte iyi bir ekip olurlar…

Gelen Aramalar: İntikam Benim full hd takılmadan izle, İntikam Benim hemen izle, İntikam Benim (2013) Turkce Altyazili filmizle

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2013. HD Sinema Salonum - All Rights Reserved
www.indiir.net Türkçe Blogger Temaları
powered by www.indiir.net